pause

Dåvarehelg, gött!
Härligt med lite andrum, trots att veckan varit rätt chill. Eller nej, låt mej göra en omformulering. Den har inte varit chill, jag har bara skjutit upp allt skolarbete tills nästa vecka, och i helgen. Har verkligen bortprioriterat alla inlämningar och prov och istället tränat och sen tränat lite till. Hur kan jag vara så pepp när det gäller träning och så brutalt lat när det gäller skolan? dum fråga, man är väll pepp på allt man trivs med och tycker är roligt här i livet... Hade varit praktiskt om jag varit lika taggad på skolan som övriga livet, tyvärr. Men så är det väll för större delen av sveriges befolkning antar jag. Jo så är det nog.


Undrar också lite spontant vilka det är som håller hoppet uppe om att bloggen ska vakna till liv igen, antar att det är Linnea, djurgårdsjäveln, din stalker;) Jaja, känner mig lite småsugen på att börja  dela med mig av mina tankvärda åsikter och dagliga moments igen, så vi får la se! Plötsligt händer det!
Pösa


Kommentarer
Postat av: Linnea

Tackar för smeknamnet ;) Fast jag har inte varit inne förens nu så du har nog några fler stalkers... Kanske han som stötte på dig i tumba ;D

2011-03-17 @ 22:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0