Prima skinka

Jag är tillbaka i mitt normala tillstånd, feels good, eller? Jo faktiskt! Och när jag skriver normala tillstånd syftar jag absolut inte på nackspärren(den fortsätter att lysa med sin närvaro) utan på min mindre livskris, haha! Varför grubbla när man bara kan leva, eller? Jaja.

Btw. Älskar att jag har en läsare varje dag, haha, om inte de är klockrent så vet jag inte vad! Vem är du, din obehagliga jävel? haha, nejmen skämt åsido. Om det är någon av systrarna norberg vill jag bara säga att jag saknar er och era män, ses nått snart? Ja!

Nu ska jag stupa i säng, supertrött efter två dagar i kiosken! Imorn fortsätter de, får se om jag ska jobba där något i helgen också... Glasskiosken vid djurgårdsbron är det som gäller om man vill komma förbi och göra mig sällskap och köpa lite av livets goda :)
Puss&kram
/Pajas

Kommentarer
Postat av: Tessan

hahahahaahha!! vilka skulle de annars vara?



ses gärna snart!!! Vad gör du på dagarna? puss

2011-07-04 @ 15:24:26
URL: http://norbergaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0