RallyHarry!

Idag mötte man kvickaste laget i hela divisionen... Kvinnorna har inte direkt en raket i röven om man säger så, allt tar sådan tid!!! Jag som bara vill smocka på, fullt ös medvetslös är mer min stil! Det fungerar liksom inte när man möter dessa. Brukar se det som terapi och sjukt bra träning att hålla fokus fast man bara vill slå till dom och knuffa fram dom mot klotreturen, hehe. En liten hjälpande klapp(smäll) bara. Men det roligaste av allt var efter matchen i omklädningsrummet, då säger den ena
"Det kändes som att det gick så segt idag, lång tid kändes det som att det tog... Men det tog ju inte längre tid än vanligt..."


Hahahaha, jag och Marre tittade på varandra och garvade, snabba matcher tar 1:30 men långsamma som denna tar två timmar, hua! Men det var väll värt det eftersom att vi vann!

En liten parantes bara, min match började och slutade samtidigt som bronsmatchen i handbollen......... Detta innebär att jag inte såg en jävla sekund av matchen, dålig tajming, verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0