Rättskunskap

LLL= LillaLättviktsLagboken
Den är ENORM! På bilden ser den ut som en vanligt lexikon, men tro mig, den är betydligt mer än så!


Känner att mina anteckningar i blocket där jag kladdar inför prov och vissa läxförhör är jävligt prydliga! Tur att jag oftast inte behöver läsa dem fler än en gång... Föredrar tryckta böcker...  Lite lättare att tyda skriften... Men de är bra med kladdanteckningar! Jag lär mig en hel del av att skriva ner och formulera själv helt enkelt.


Tolka mig inte fel nu gott folk, bara för att jag tycker de är lite småjobbigt att plugga rättskunskap så har jag ingenting emot de. Tvärtom så finner jag det faktiskt jävligt intressant. Ett av fåtalet ämnen som ger mig något, dessutom har vi som sagt en grym lärare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0