Desperat(!!!)

Jag är så frustrerad att jag saknar ord! Har mått skit i exakt 17 dagar nu(ja, jag räknar!) och är irriterad till bristningsgränsen. Blir inte sjuk så ofta men när jag blir de varar de fan i oändligheten! Jag hör inte heller till den skaran som gillar att bara vara hemma och göra ingenting, verkligen inte! En dag kan det vara skönt, max två, sen börjar jag klättra på väggarna! Även om jag mår skit och är orkeslös så blir jag så rastlös. När jag inte själv kan kontrollera mitt öde så får jag lite panik om jag ska vara helt ärlig. Mina dagar ser ut enligt följande:
Går upp vid 9, tar medicin och käkar frulle. Sedan kollar jag vad som kommer på tv, oftast blire samma serier jag glor på varje dag, topmodel, Bones och biggest looser och ibland lite annat. Jag är som en pensionär som markerar det jag vill se med en överstykningspenna i tv-tidningen. Sinnessjukt! Försöker även att trycka i mig lite käk, äta bör man annars dör man... Idag pratade jag även med farmor som skällde på mig för att jag inte hade "vilat ordentligt" som hon så fint sa de(hehe). Själv måste jag erkänna att de känns som att jag inte gör annat än vilar men jag antar att hon har rätt. Blev dessutom rätt övertygad när mormor också ringde och tjatade om att jag "måste vara rädd om mig". Jaja, kära kvinnor, jag ska göra mitt allra bästa! Ska vara hemma imorn och resten av helgen och om jag inte är näst intill frisk sen så kommer jag bokstavligt talat att lägga mig på golvet och skrika som en jobbig unge och aldrig sluta!

I reklampauserna tar jag egobilder som oftast ser förjävliga ut av en enda anledning, ja juste! Jag ser också förjävlig ut! Trött som trötter, svettig och flottig som ett bregottpaket. Men ibland får jag fan till de!
Tycker att frillan är riktigt fin!


Som sagt desperationen och frustrationen FLÖDAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0