Rörelsehindrad

Träääääningsvärk så att de skriker om de! Haha. Efter att inte ha gymat på jag vet inte hur länge så var jag där igår och körde ett pass. Som vanligt så mjukstartar jag aldrig med något, vet ju hur allt funkar så det är fullt ös som gäller, sen att kroppen är lite ovan kanske är en annan grej. Idag får jag helt enkelt leva med rörelsehinder lite varsom. Dock uppskattas det, gillar träningsvärk så de är gött!

I helgen är det bara plugg som gäller för min del! Har två stora prov i veckan och ett saftigt läxförhör... Så förutom match imorn så är det fastkedjning vid skrivbordet som gäller. Pskologi, Filosofi och rättskunskap it is! Ämnena var och ett för sig är ganska intressanta men det blir lite mycket med de tre på en och samma gång! De är djupa grejer som tåls att tänka på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0