Sofia - Vishet

Bajenträning idag som vanligt, trött och okoncentrerad så det gick åt skogen. Till skillnad mot många andra sporter så är de inte så lätt att koppla bort tankarna... tyvärr! Men så är det ibland helt enkelt. Imorn bär det i alla fall av mot Lidingö för lite träning inför helgens elitseriematch, hoppas på goda besked från mej själv!

I övrigt har jag suttit med en stor mugg för starkt kaffe och tagit mig igenom övningsuppgifterna inför rättskunskapsprovet på Torsdag. Det är verkligen trist att man måste vara nästintill övermänsklig för att komma in på någon form av juristlinje! Tror de hade passat mig som handen i handsken men vad hjälper de när det inte ens räcker med MVG i alla ämnen för att komma in? Inte så värst!

Får väll trösta mig med att jag i alla fall har en jävligt grym mugg en tisdagskväll som denna, bonus till far och mor som döpte med till Sofia. Dock hade jag hellre velat vara pojke för då hade jag fått heta Emil och de om något hade passat mig som handen i handsken! Haha! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0