awesome

Vet att jag varit snål med inlägg senaste tiden, men det får ni helt enkelt stå ut med! Tycker det är ganska så soft att skriva lite då och då när jag känner för de. Skulle aldrig falla mig in att ta bort bloggen eftersom att jag haft den i över två år och det finns så sjukt mycket fina minnen och roliga saker inskrivna! Så jag fortsätter helt enkelt lite halvslappt med bloggandet samtidigt som mitt liv skenar på i en rasande fart! Veckorna känns sega men när de väl är helg så inser jag hur snabbt det egentligen går! Snart ska vi ha två veckors fältstudie och efter de är det nästan jullov, gött!

I helgen var det match mot ringen och utklassning som gällde, hehe! Me like! Sen hem och ligga med ångest i soffan och kolla svenskacupenfinalen mellan bajen och helsingborg. Helsingborg vann men bajen har kämpat sig ända final och krigade även där så lite ljus i tunneln fick vi bajare allt tack vare turneringen! Sen var det partaj ute i skogarna(haha!) med kicki och lite människor som man inte träffat på ett bra tag, roligt var det i alla fall! Råkade dock skrämma livet ur mami när jag glömde att höra av mej om att jag sov kvar där, sorry! Men med tanke på hur bra jag brukar vara på att höra av mig så tror jag att jag är förlåten! ;)



Söt chey den där kicki!

Nu väntar köket för mästerkocken som ska röra ihop något smarrigt och sen är det den gamla hederliga bajenträningen som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0