Storstädning på g

Känner mej som världens bästa dotter för en lite stund:) Har städat upp i köket, plockat ur och i en diskmaskin och sen torkat av bänkarna och sprisen. Sist men inte minst torkat diskhon så att den blänker, impressed ?

Jarå, nu är det "bara" mitt egna rum som väntar... Bara är ett förmildrande ord i en inte alls mild situation. Har inte plockat undan något, inget, nada på ungefär två veckor för att vara exakt. Funderar på att gå med i "vadå golv, jag kallar det horisontell garderob" gruppen på facebook, bör absolut tänkas över som ett rimligt alternativ.

Så vad är då planen, har precis satt igång med att röja undan på skrivbordet, tar lite tid eftersom att datorn på något sätt är en aning mer intressant en gamla historiapapper, andra tråkiga skolpapper och en hel del annat strunt. Nu börjar jag dock kunna skymta den fina svarta ytan som döljdes nere i djupet! I did it, befriade mitt skrivbord, lovely! Nu väntar "bara"(ytterligare ett tecken på opptimism) golvet och sist men inte minst alla andra "små"(jag är så jävla positiv) ytor som kan fyllas med mindre viktiga och viktiga saker.

Är fortfarande sjuk så imorn stannar jag hemma från skolan och då kommer dammtrasan fram, dammsugaren och sen dansar jag till rock´n roll med golvmoppen! När jag väl städar gör jag det faktiskt riktigt ordentligt gott folk! Nu åter till skrivbordet, jag kommer tillbaka med den spännande uppföljningen, jag vet att ni(mina underbara 6 korkade små läsare som jag har varje dag :O) väntar förväntansfullt med nyfikenheten på topp!

Hasta la vista!

IKVÄLL BLIR DET FÖRESTEN SVERIGE-PREMIÄR I HOCKEY-VM FÖR 2010, SKA BLI GRYMT SPÄNNANDE OCH JAG ÄR SJUKT LADDAD! SNÄLLA LÅT OSS SPÖA SKITEN UR NORGE! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0