Kärlek och värme <3

Är mäkta besviken for the moment...
Har tittat på allt som allt tre bajenmatcher den här säsongen, dessa tre har blivit förluster. De andra tre har jag inte kunnat se eftersom att de har gått på tisdagar när jag har träning... Vad har hänt dessa, jorå, det kan jag tala om! Hammarby har vunnit!

Är det ett tecken från ovan att jag inte ska titta på matcherna? Kanske vill gud att jag ska spara in på tv-tittandet (som knappt existerar i mitt vardagsliv) och lyssna på radion istället? Inte fan vet jag men irriterande är det i alla fall! Och vad händer idag då, i tisdags vann man med övertygande 3-0 mot assyriska och idag torskar man mot brage... Ja ni läste rätt gott folk, BRAGE!

Nu har jag hunnit dränka mina sorger med glass, började redan vid 5-minuters förlängningen... Pappa undrade lite försynt varför jag var så jävla grining innan han kom på vad som kanske ägt rum på lilla televisionsapparaten medans han var i bastun, hm...

Dessutom är jag sjuk, ja gott folk, sjukare än vanligt...

Tillägnad, brage, tack för att ni förstörde min dag!!! Verkligen, kärlek och värme <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0