Grey of the dey

Hemma på en tre timmar lång håltimme, fint väder så det är värt det! Tog en tur med cykeln ner till centrum och handlade kyckling och potatissallad så snart kommer linnea hit och ska svulla med mej i solen, me like! Höll föresten på att göra en dundervurpa med cykeln nere vid stationen, haha! Jag måste nog bli lite mer dam av mig och inte ånga fram som en 12-årig kille på cykeln, haha. Skulle upp mot centrum och då kommer det en lite hög trottoarkant. Istället för att leda cykeln upp på gångvägen så ryker jag upp framdäcket i farten istället, men tajmingen var inte den bästa så jag landade lite väl tidigt, det vill säga precis innan kanten, tvärnit blev det om man säger så... Hahaha, fick lite road blickar på mig samtidigt som jag skamset hoppade upp på cykeln och rullade iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0