Fattiglapp

Har varit i den stora staden med kicki idag och shoppat upp alla mina pengar... Känns tomt med ett bokstavligt talat tomt konto men dagens kap var grymma och absolut värda det! En skjorta, ett par jeans, en ruggans snygg kavaj, ett par leggins och ett par solbrillor! Är verkligen helt såld på skortan och kavajen, görsnyggt! Bilder kommer sen när jag använder kläderna, orkar inte klä på mej for the moment!

Eftersom att det är 29onde maj så tycker jag och kickson att man borde ut och fira dagen och festa! Men partyutbudet verkar lite dött idag så vi får se! Ska i alla fall kila till henne nu och sedan får vi se vart kvällen tar oss :)

Ps. Jag köpte ett paraply...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0