Bowling


Bowlinghelg for sure!
A-lags match i lördags och det gick ruggans bra :) Blev rekord både på enkelserie med 269 och på fyra med 806, sjukt roligt eftersom att de var ett tag sen man presterade någon riktigt bra serie!

Igår vare final i B-DM. Tyckte inte de gick någe vidare och lirade precis på snittet men tydligen kom jag sjua så de är ju helt okej ändå (: Synd att jag inte kunde knöla in lite mer för jag hade en bra feeling. Jag å Tina hade i alla fall roligt, Lucky Luke drar snabbare än sin egen skugga och kommer igen, nästa helg öser vi på nytt!







Nu väntar ännu lite mer matte plugg, kommer faila imorn på provet men jag orkar faktiskt inte lägga energi på det för tillfället. Får hoppas på ett hyfsat betyg ändå och tagga till inför nästa prov och kirra ett MVG! Snart bär det även av mot stallet i det härliga vårvädret, kan vi inte rida ut i bushen ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0