Vm-Bibeln

Tro inte att jag kommer att missa fotbolls-vm bara för att Sverige inte är med, här ska tittas! Köpte aftonbladet endast för denna smaskiga bilaga, 180 sidor fotboll, underbart!!! Att de döpt bilagan till VM-BIBELN är ju bara för klockrent, för det stämmer verkligen! Denna innehåller alla svar på dina frågor och funderingar om VM(livet). Frågor som när alla matcher går och vilka länder och spelare som är de stora hoppen plus en hel del galet läsvärda artiklar! Så ikväll vet ni vad som väntar mig, ska läsa tills ögonen blöder!

Självklart är det tråkigt att Sverige inte är med men det finns fortfarande många sevärda matcher! Om man inte är något stort fotbollsfan men endå vill se någon match rekomenderar jag starkt Spanien, Holland eller England eftersom att dessa spelar otroligt underhållande fotboll. Men vilka länder är det då man ska sätta sina pengar på? Jag har några starka favoriter och så här rankar jag min topp fem lista:
1. Spanien
2. Holland
3. Tyskland
4. Brasilien
5. Argentina

Kom ihåg vart ni såg denna lista först gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0