Busybusy

Har haft fullt upp men inte varit sugen på att skriva av mig men nu jävlar kommer det update!

Skansen i tisdags gick prima, det roligaste under hela dagen var när andreas och viktor blev nerbajsade av en mås. Men roligt var det även med alla små barn i flexbertvästar som spanade in mig när jag körde den öppna glada stilen, haha!

Onsdag var det klassens dag och vi var ute i ingenstans på ett landställe och gjorde ungefär ingenting. Jag och linda hade bestämt sen tidigare att vi skulle bada och det dåliga vädret till trots skickade jag ett sms till henne på morgonen och påminde henne om att inte glömma bikinin. Själv glömde jag halva min och fick låna ett par otroligt sexiga badshorts av marre, en kanske två storlekar för små! Där snackar vi riktigt tightass!


På kvällen var det partaj som hägrade, kom hem sent som ett as och det var lite likvarning på mig under skolavslutningen på torsdagen. Men den gick bra även om det nog är den onödigaste skoldagen som man har.

Igår var det jessicas student som gällde och trots ösregn så var det glada töser som sprang ut:) Sen var det mottagning med ännu lite smörgåstårta, tror det var sista för ett tag, haha. Sen åkte jag i alla bar det av hem till viktoria där vi pratade galet hela natten, har inte träffat henne på görlänge så det behövdes verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0