Klisterkvinnan

Idag har jag på allvar fnurat på hur jag var funtad när jag var liten ? När man ser insidan på min ena garderobsdörr så är det som om den skriker DAAAMP, eller åtminstonde, rastlöst barn! Här följer ett smakprov, jag är numera även medveten om vilka klistermärken som sitter foreverandever! Yes, jag är seriös!
Efter att ha plockat bort dessa vackra klistermärken bildades en klibbig klump på ungefär 10*10cm stor och 5cm djup. Stiligare får man fan leta efter!

Och trots denna hög så finns fortfarande dessa kvar(Observera att detta endast är 1/3 av själva dörren...).

Älgen satt som berget, klistret i sig får inte högsta betyg men själv materialet gör det orubbligt!

Googos-klistermärkena slutade jag tillslut att försöka få bort, dessa får många plus i kanten för sitt ypperliga sätt att sönderdela sig så att man inte på något sätt kan få med hela.

Poluxhästarna var tamejfan omöjliga(fin skärpa föresten!)!

Men man kunde ge sig fan på att de var musses trafikskola som var the one of a kind. Men ni vet vad man säger, safety first och detta är verkligen ett klistermärke att lita på i alla väder och kläder!

Ett litet bevis på min "klisterfetish"... Jag klistrade till och med upp tvättmaskinsmärken, hur stört är inte de? Jag måste verkligen varit ett barn som roppade på hjälp, desperat!

Bäst i test blir trots allt expressen-getingarna! Klistret sitter som de ska men de är ändå lätta att pilla bort sammanhängade och sedan kan du dessutom återanvända dem eftersom att klistret fortfarande håller! Fem av fem toaster!


Detta inlägg var som ni kanske förstår ett försök att smita ifrån att plocka in allt jag nu tat ut ur garderoben. Men nu är det slut på det roliga...

To Be Continued
/klisterkvinnan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0