Såhär

i efterhand måste jag säga att jag är lite rädd över min egen reaktion. Det är nämligen så här gott folk att igår under Spanien-Paraguaymatchen så satt jag och bölade! Haha! Det hela började med att paraguay fick straff, då blev man lite tårögd eftersom att jag anade att det var slut på äventyret för mitt favoritspaniens del. Men när Cardozos dåliga straff räddades av Casillas så kom tårarna mer av lättnad. När det inte ens en minut senare blåstes straff för Spanien och Alonso bestämt nätade grät jag glädjetårar. Men straffen var ogiltig, domarjäveln dömde så otroligt olika på de båda straffarna att det är pinsamt! Alonso får lägga om straffen och målvakten räddar. Men i andraläget fällde han Fabregas omdömeslöst och egentligen skulle det varit straff men jag antar att domaren var trött på straffläggningen(?). Efter de så grät jag mest pga att jag var så irriterad på domaren!

När David Villa sedan kör stolpe-stolpe-in målet så låg jag och sken som en sol i soffan. Vilken lättnad!!



Känslomässigbergochdalbana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0