Måste

säga att jag verkligen älskar mina och Linneas morgonsamtal som utspelar sig via sms de flesta mornarna. De handlar oftast om väldigt "djupa" saker, allt ifrån nya upptäckter och fynd till filosofiska hatmeddelande om allt möjligt intressant! Är lite extra nöjd över min morgonhälsning denna dagen:

"Jag är galet besviken! Cyklade fem mil med linus igår och det var jobbigt som fan, men såg fram emot träningsvärken... Det ända jag har fått är brutalt jävla ont i röven! Jag känner mej lurad! :( "

Förstår att sms som dessa verkligen gör Linneas uppvaknande otroligt mera uthärdigt!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja, det må jag säga! Att se att jag fått meddelandet vid 7 på morgonen när jag vaknar vid 12 är också rätt underhållande! ;)

2010-07-06 @ 12:22:43
URL: http://valeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0