-

Hola Amigos!
Dags att dra iväg till huddingehallen snart. Hoppas verkligen på en lyckad praktik. Har även insett att mitt hår kommer att lukta klor konstat i fyra veckor, haha me like! För i övrigt så är faktiskt mitt schema ganska så hyfsat och som sagt så är jag ledig varje måndag.

Mån: Ledig
Tis: 8-16
Ons: 14-22
Tor: 8-16
Fre: 6-14

Ska bli jävla spännande och se hur trött jag är på fredagmorgonen hehe. Men jag har ju feta sovmorgonen imorn så då blir de till att sooova. Nu ska jag bege mig gott folk, ha en bra dag.

Skriver ikväll hur det gick när jag kommer hem från träningen, yey har föresten tidig träning nu varje tisdag:D

 


Kommentarer
Postat av: Nattis

Haha jaa, jag hoppas det :o XD Fast lite småläskiga ärrom ju, typ drar i kläder, skriker, gör sina små ljud och jaa... Och dehär är det minst läskiga stället tydligen :O Haha nämen hur går det för dig då? :)

2010-01-12 @ 15:37:28
URL: http://fhoegelunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0