Trött på fanskapet!

Funderar på en monsterjakt efter nässprej in the house men känner att det inte riktigt är värt ansträningen... Har varit hemma från skolan idag och tanken är att de får bli vila imorn också, hoppas kunna åka dit på fredag! Som min omgivning säkert uppfattat efter en längre tid av umgänge så HATAR JAG ATT VARA SJUK!!!! Tänkte bara förtydliga de ytterligare en gång om någon lyckats undgå denna allt för intressanta fakta, ehehe.

Har hunnit vara frisk sen i fyra dagar innan de pangar på igen, men så är det väll lite när man tränar också. Igår hade jag lite småont i halsen och när jag kom till träningen var jag så jävla grinig och sur och hade betydligt mer ont... Men släpar jag mig till träningen så finns de inte en chans att jag stuntar i den sen! En del straffar gud med det samma antar jag. Synd att han alltid har ögonen på mej bara... Payback is a bitch


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja, du behöver ju inte oroa dig över idrotten imorgon om du kommer... Vi har ju juldans, med gran och allt!

2010-12-16 @ 16:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0