Specialidrott

Dags att fara till skolan och redovisa specialidrotten! Jag satt och panikskrev mina referat igårkväll(natt) efter träningen. Vet inte riktigt vad som krävs eller vad man ska skriva och hur långt de ska vara så vi får la se vad man får för kommentarer! Är i alla fall färdig dessa jävla referat av träningsläraboken och den om idrottspsykologi. Den ena boken (För att bli snabb, stark eller uthållig. Styrketräning. Janne Carlstedt) var sjukt bra och för mig som styrketränar tre gånger i veckan så var den givande till tusen! De är galet vad många intressanta böcker de finns på biblioteket som man aldrig läser eller ens tittar åt! Dags att besöka skolans oftare tror jag mig bestämt tycka!

Nu väntar en smarrig lunch, lax å potatis står på menyn! Det finns ju ingen frukost här hemma så nu är jag hungrig! Ja, jag är bitter! Käkade en skiva rökt kalkon och drack en mugg te för att demonstrera min olycka!

Kommentarer
Postat av: elmo

@)-`-,---



Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för? Kommentera gärna mitt blogginlägg med ditt svar.



Vill du att det blir verklighet kan du tävla på http://goo.gl/Ho7RY



Kolla gärna videon på min blogg! Och du... du får gärna "gilla" min blogg med! :D

2010-12-02 @ 12:22:54
URL: http://hurmanvinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0