Wish me luck!

Måste bara inleda med en klockren upptäkt från igår. Jag tror mig ana att jag är mannen i mitt och viktorias förhållande. Hon lagade mat och diskade, själv ställde jag mina converse innan för dörren och bredde ut mig i soffan och kollade på fotbollsmatchen dvs. Sverige-Skottland. Haha ;)


Idag ska jag baka och äta deg tills jag ligger på golvet och kvider i en lite hög! Ikväll är det nämligen släktkalas som gäller för fullt! Jag fyller 18 på lördag men kommer att vara i norrköping hela helgen och spela bowling så de får bli kalas nu helt enkelt. Innan klockan sju ikväll ska det därför bakas bullar, sockerkaka och en & anna tårta. Är nog dags att sätta igång nu med bullarna så att de blir färdiga någon gång. Baka är inget man gör för ofta förutom min famous kladdkaka då så proffs är man inte men lite smarriga grejer ska jag nog allt kunna ordna!
To be continued..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0