Socialt understimulerad

Idag märktes tydligt hur socialt understimulerad jag varit här hemma i min ensamhet. Har haft tvn som bästa vän i exakt en vecka så det var faktiskt believe it or not underbart att komma till skolan! Kanske inte för skolan sådär jättemycket men för mina fina vänner. Jag är dessutom en människa som inte klarar av att gå hemma och göra ingenting allt för länge, blir dödligt irriterad och rastlös. Därför var det faktiskt okej, till och med ett smärtfritt läxförhör avklarat! Måste säga att jag verkligen gillar vår rättskunskapslärare, har nog om jag ska vara ärlig haft någon fördom om henne att hon skulle vara en "surkärring"... Men nu när jag har haft två lektioner med henne så kan jag tala om att jag tycker hon är en störtskön dam! Härligt när man blir bevisad fel om sådana fördomar! :)

Men tillbaka till min sociala understimulans... Vad än någon sa idag så satt jag och fnissade eller asgarvade! Haha, helt sjukt! Behövde inte ens innehålla en gnutta humor och endå så satt jag och asgarvade! Lyckades dra med Linnea också och då var de inte svårt att skratta åt ingenting, plättlätt! Att inte skratta på en vecka är fan inte nyttigt! Känner dock att jag är på väg tillbaka till verkligheten igen, skönt!

Ska nog pallra iväg mig till träningen ikväll också. Ska absolut inte träna hela passet eftersom att jag fortfarande är förskyld, har ont i halsen och har lock för båda öronen... Har jag föresten sagt att allt jag hör hör jag två gånger. Haha, sanslöst! En gång i orginal och sen ett ögonblick efter lite lagom sådär så hör jag allt igen, men den här gången låter det som om de är en alien som säger de, haha! Jag menar allvar, låter som ET sitter på min högra axel och tolkar, börjar bli trött på den jävlen nu! Dessutom hör jag ett litet tinnitusstjut hela tiden. Örat har stått pall för ett jäkla tryck så det är inte så underligt. Hoppas att det försvinner snart bara. Tillbaka till träningstankarna: Får se, men jag tror inte att jag kan hålla mig ifrån att rulla lite klot i alla fall. Är rätt sugen på att testa mina renoverade omborrade och mitt nya klot! Men bara nått slag för jag blir svettig bara av att gå till bussen, hehe. Kanske borde göra bäst i att stanna hemma så slipper jag frestelsen;)
Nejmen äsch, lite bowling kan väll ändå inte skada! Känner dessutom att jag vill träffa mina kära bowlingvänner och samtala lite, som sagt, min sociala understimulans finner inga gränser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0