Fiskmås ?

Haha, fyfan vilken jävla fiskmås man är alltså!
Tittade sömnigt på schemat igår efter joggingturen och duschen innan jag gick och slaggade, skyller på att det var lite mörkt i köket och jag var trött men jag läste i alla fall klart och tydligt att vi började 9:20 med sociologi. Jag kommer till skolan och ser på facebook att vi troligtvis inte ska ha någon svenska , jag känner igen det där, jag har nog också hört det... men inte lagt det på minnet. Jag sitter då här i datasalen bitter över att vi inte har någon svenska när jag bestämmer mig för att kolla in schemat eftersom att jag inte riktigt fattar hur dagen hänger ihop. Vad ser jag då gott folk ? JOMEN JASSÅ!!! Vi börjar tydligen 9.50 med svenska som vi troligen inte ens ska ha! Har alltså varit i skolan sedan 8:55 för att hinna till sociologi som vi har imorn och för att sedan få reda på att jag troligtvis inte börjar fören 11:25. Det här är min dag, känner det på mej!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0