Inte alls mys!

Har varit och fixat i lokalen inför mormors kalas imorgon. Blev riktigt fint:). Sen ringde tydligen pappa och linus till mamma och sa att dom kirrade mat och att vi skulle åka och spela bowling. När jag kom hem sen så förväntade jag mig en god fredagsmiddag och vad får jag? Jo, gott folk jag får.... *Trumvirvel* BLODPUDDING. Absolut inte vad jag klassar till fredagsmiddag!

Jagnförväntade mej god mat och att slappa i soffan för första gången den här veckan, är det för mycket begärt?

Kommentarer
Postat av: Helena

sv: Eh.. Jag är ju liksom bäst på paint :D !

och; haha, jag lider med dig! vet hur det känns ;)

2009-09-11 @ 18:56:16
URL: http://eskaton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0