happyface

Kvällen borde kanske ha spenderats pluggandes men på det är träning som vanligt som gäller, inser dock att jag kommer att faila rejält imorn på provet med det är smällar man får ta. Och nu när jag sitter här så kommer jag på att jag måste skriva en labbraport som ska in imorn också, kul. Not. Jaja, det är väll bara att bita i det sura äpplet och sätta igång.

Föresten så tänker jag för mkt just nu gott folk, skulle verkligen behöva stänga av vissa tankar för tillfället för de gör bara livet surare...

Kommentarer
Postat av: erik

jag kan tänka mig att den där purén inte är någon höjdare. Det varken ser eller låter gott :p

2009-09-25 @ 21:20:32
URL: http://sharetheun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0