Äntligen helg!

Underbart med fredag idag! Vaknade faktiskt upp utan att vara levande död imorse, ännu bättre blev det i skolan när alla hade träningsverk, alla gick lite annorlunda och konstigt och hade tydligen problem att få på sig kläderna imorse, haha. Kändes härligt att jag bara kände av i benen att jag sprungit och absolut inte hade ont och att de inte var värre, skönt att träning ger resultat;).

Snart blir det till att sleva i sig lite käk innan de är dags för att åka till stallet. Känner att jag har lite för mycket att göra för tillfället men de kommer och går. Sista middagen med the family innan bror och pappa drar till kroatien med gubbarna och seglar, lite lätt avis måste jag erkänna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0