Vadå gråhårig? nänä

Både igår och idag har jag jobbat med pappa. Har målat om lite i vårbyhallen så nu är det lite finare där måste jag säga:)! Hade bara tänkt att jobba två dagar på lovet men jag hänger med imorn också och fixar klart det sista, vill ju vara med och rycka tejpen och se hur allt blir! Har ju klamrat mig fast i pelare, hoppat mellan banorna och varit allmänt pigg. Börjar dock bli lite trött nu, eftersom att hallen öppnar klockan elva så har vi varit tvungna att vara där och börja klockan 6, inte att leka med gott folk! Omänskligt tidigt att gå upp klockan fem måste jag säga.

Idag lyckades jag även bli gråhårig. Jag med långt hår brukar alltid lyckas få nått ljust hårstrå om man målar grått men idag var det fan inte några! Skulle måla den långa väggen bredvid bana 16, står på kanten till rännan och tänker att jag inte får sätta fram foten för då kommer jag att tappa balansen. Självklart glömmer jag att rännan är där och sätter i foten, inte tillräckligt taskig balans för att ramla utan istället välter jag 2dm frammåt med överkroppen, alltså körde jag hela kalufsen i den nymålade väggen. Jag vet att ni gillart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0