Fredag= Lov !! :D

Äntligen är det helg, har inget viktigt imorn i skolan så det känns som helg:D Sådant gillar vi grovt! Har varit ruggigt trött hela veckan så idag efter skolan sussade jag en timme men sen var det bara att tvinga sig ut i skogen och jogga in the rain. Ville egentligen bara ligga kvar under täcket och sova vidare men om jag sover för länge så vet jag att jag ligger vaken hela natten istället... Otaggad på att springa var jag också så det blev en slowjogg uppe på brantan, 7 km i snigelfart må jag säga. Men som vanligt så var det skönt med lite friskluft och härlig musik i lurarna.

Snart väntar sängen och imorn blir det lov:D me like a lot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0