Onsdag

När onsdagskvällen kommer är jag nöjd, inte överlycklig men det kan jag leva med. De flesta veckorna i alla fall. Det jobbiga i skolan brukar för det mesta vara över och helgen närmar sig med stormsteg, framförallt eftersom att mina torsdagar och fredagar är de kortaste dagarna på schemat, de gillar vi grovt! Och ännu gladare är jag just nu eftersom att vi har en underbar studiedag på fredag, vilket innebär att jag får helg efter två lektioner imorn. Provet gick helt okej, tror att jag åtminstonde får vg så det funkar.

Nu har jag även lyckats övertala mamma om att vi ska gå på bio:D Lite onsdagslyxs sådär, vem behöver inte det? Nu när man för en gångs skulle har tid. Börjar dessutom bli helt frisk så från och med imorn ska jag börja träna ordentligt också, härligt veckoslut med andra ord! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0