Nöff Nöff

Då har man fått det omtalade grisvaccinet och än har jag varken fått tryne eller färgats rosa, de gillar vi. Borde vid det här laget sitta djupt försjunken i "En midsommarnattsdröm" av Shakespeare himself, gör jag det? Nej. Vi ska nämligen välja något stycke ur den imorgon och dramatisera det, hehe. Det kan ju dock bli lite småintressant i och för sej eftersom att det vad jag vet inte finns så många esteter i våran klass. Ett annat plus är att vi ska ha en föreläsning under två av tre lektioner som jag tror kan vara riktigt intressant, sounds good huh? Sedan är det weeeeekend! Och bara 24 dagar kvar i skolan!

Har även hunnit med lite shopping idag i Tumba, var riktigt länge sedan man var där så det fanns en hel del snyggt faktiskt, pengarna rök fort. Tur att jag jobbade lite under lovet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0