Härliga söndagsångest

Tillbaka efter en helg spenderad i skövde, med lite sömn. Tävling på lördag och söndag morgon och jag är trött som en get och måste verkligen försöka sussa ikväll! I lördags lirade jag bra och idag inge vidare, ligger än så länge på 8onde plats men jag lär puttas ner från finalplats. Är nöjd ändå:).

I bilen påväg hem från skövde läste jag engelskaboken som en galning. Bokrapporten ska vara klar senast onsdag och jag har träning både imorn och tisdag, lite illa. Hade bara läst 50 sidor i boken innan så de blev la en 300 under bilresan, sjukt uttråkande. Tur att man kan läsa utan att bli åksjuk i allefall.

Snart ska jag se på mitt favoritprogram i kategorin -" jag skäms å deras vägnar men kan inte sluta titta". Ensam mamma söker med andra ord...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0