fuckface

Äntligen helg! Känns som om jag alltid är på bristningsgränsen under hela veckorna men när fredagen kommer leker livet. De elaka människorna i skolan, syftar såklart på lärarna har tagit bort min sovmorgon från fredagar, 8.10 kan gå och dö en plågsam död. Men men, nu är det över och helgen ska bli askul :)!

Igår var vi på storvretsbadet och hade simning med klassen. Avslutade lektionen med lite olika tävlingar och mitt lag var ju lätt grymast. Det tyckte uppenbarligen dick också eftersom att vi fick en extramedlem, men vi kom inte sist en ända gång, respekt ju... Att släpa halvdöda människor som simmar åt fel håll är inte så jävla lätt, hehe.

På sistonde har min fula sida visat sig mer än vanligt, alltid härligt att skicka sådana här bilder i ett krya på sms där det står "jag tänker på dej". Om någon såg ut sådär när de tänkte på mej så skulle jag nog ärligt talat bli livrädd...


Kommentarer
Postat av: Anna

hahahaha :P söt blogg =)xdxdxd

2009-11-27 @ 14:38:07
URL: http://silversoft.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag har fan men för livet efter det där MMS:et.

2009-11-27 @ 22:25:13
URL: http://eskaton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0