-

Har varit dött här idag pga för mkt i skolan. Den dödar mej för tillfället och idag fick jag ett litet psykbryt... Skulle göra klart de absolut sista på min samuppsats. När jag öppnar filen så är det ända som finns små fyrkanter och enstaka ord. Så då la jag mej i sängen och grät i en halvtimme, moget va? Sen gick jag en promenad i en timme och fortsatte böla. Haha, jag kände att jag på något sätt hade nått en gräns. Det hade varit så skönt att kunna skicka in sam på eftermiddagen men nu måste jag istället lyckas mixa om så att jag kan få redovisa på torsdag. Varför händer alltid sådana här grejer ?

Idag var det i alla fall final i Junior League, vi spelade bra hela laget men i den sista finalen så torskade vi. Men vi kom två och kände att vi ända hade spelat bra. Det var saknaden av våra strikar som tyvärr avgjorde, men sånt är livet. Får helt enkelt ta nya tag imorn då det är final i GP:n, då jävlar gäller det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0