Skadligt låg nivå på humorn ;)

Skoldagen har varit sjukt tråkig förutom rasterna där vi haft humorn på en skadligt låg nivå. Huvudsysselsättningen under lunchen var inte att äta utan att få linda att börja garva och sätta i halsen. Vi lyckades jävligt bra må jag säga... Hon fick hosta loss en sådär 20 gånger. Var nästan orolig där några gånger!

I cafeterian är det en liten springa in till toan under dörren och där skickade jag in massa förpackningar till linda under hennes besök. Mycket roligt må jag säga! Nu har jag slängt i mej lite käk och ska snart röra på fläsket till träningen.
<3

Kommentarer
Postat av: Din arbetspartner in life

Fuck samhälle.

2009-04-01 @ 13:16:21
Postat av: fia

haha, så de va här du va inne när jag försökte få dej att slavskriva åt oss ? ;)

2009-04-01 @ 18:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0