Sexiga blekblåa termobyxor, den du

Nu ska jag snart sussilussa, drömma söta drömmar om att barnen kommer att vara snela mot mej de följande två veckorna! Har inte valt att praktisera på dagis om någon undrar men i det ämne vi har praktik, ULS(Utveckling, livsvilkor och sociologi) så ingår det att studera barn och i vilket utvecklingsstadie de befinner sej i...

Har i alla fall packat dom sexiga blekblåa termobyxorna från mammas ungdom(tro mej, sexigare finns ej att upptäckas på denna planet), inne tofflor och tjocka strumpor, som ni märker så går jag in i min roll som dagisfröken. Så farligt blir det nog inte. godernatter

Kommentarer
Postat av: Åsa

jag undrar om din bakgrund.....kan det vara min tapet.....

2009-03-02 @ 19:07:14
Postat av: erik

nej, men sensmoralen kunde lika gärna vara så :p



dock så är inte kvinnor korkade iaf enligt mig men förlåt om du blev ledsen :)

2009-03-02 @ 20:57:25
URL: http://sharethefun.blogg.se/
Postat av: fia

hahaha, jajävlar, det är fan eran tapet xD

Har inte tänkt på det, blev lite chockad här nu:P haha

2009-03-02 @ 21:21:18
Postat av: erik

kanon det :)



det är ju alldeles lysande men låt inte detta stiga dig över huvudet nu det var bara dag 1 och nu har du flera dagar kvar som ska överlevas! Men grattis till den lyckade första dagen :)

2009-03-02 @ 21:27:50
URL: http://sharethefun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0