Rolig helg

Bloggen har varit lite död hela helgen och jag har verkligen känt mig osocial. Men man får prioritera ibland. Man kan ju tyvärr inte få allt...

Spelade i alla fall match både lördag och söndag och det var så jävla roligt så att jag nästan fortfarande svävar på små rosa moln. 802 På lördagen vilket var rekord med typ 80 pinnar och på söndagen fick jag ihop 736 så det var superspel båda dagarna:)

Har precis käkat lite fil efter att ha varit och spelat badminton med bror, var grymt jämt som det ska vara! Är helt slut och hann inte stretcha efter så jag kommer nog att ha ganska rejäl träningsverk imorn så som jag kastade mej! Nu ska jag i alla fall stupa i säng, godernatter gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0