Pearl harbour

I onsdags var gänget här, linnea, linda och ariel. Riktigt mys blev det och efter utskällningen om att jag inte sett pearl harbour så var det bara att börja titta på den. Den var grymt bra och jag som gråter till alla sorgliga filmer dog lite halvt... Och det är inte så att det rinner lite diskreta tårar nerför kinden utan jag ligger verkligen och snyfftar, fast ljudlöst, hehe. Linnea klagade över att jag låg och skakade. Fast för att dölja detta så garvar jag, detta uppsakttar mina kompisar;). Nu har jag i alla fall sett en av de filmerna man "måste se" så nu mina vänner kan jag avslöja vilken film jag inte sätt som resten av världens befolkning har sett tusen gåner om, Titanic. Måste ta mej i kragen och titta på filmen, men den verkar så hemsk och sjukt sorglig så jag tror att någon får tvinga mej...


Kommentarer
Postat av: Marianne

HUR KAN DITT LIV HA PASSERT UTAN ATT DU SETT TITANIC?! Allmänbillding på högsta nivå! Linnea, Linga och Ariel, ni vet vad ni måste göra...

2009-03-14 @ 13:30:31
Postat av: fia

haha jadu, så kan det gå ;D

2009-03-14 @ 16:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0