Är man populär så är man ;)

Jag kom fort in i rollen som fröken och jag måste ju säga att jag var ganska grym. Lyckades trösta 4 ungar som storbölade, varav två av dom börjat grina pga. mej... hahaha, lyckat eller vad! Nejmen den ena grät för att hon var tvungen att gå ifrån mej och sova middag(är man populär så är man;)). Den andra råkade jag fälla... hehe. Nejmen allvarligt talat så var det inte så hemskt som det låter. Vi satt vid pysselbordet och han sprang fram och tillbaka och hämtade tyger, pärlor och annat pyssel. Efter ett tag börjar mina ben att somna så jag sträcker ut dom. Nästa gång han springer så tittar han inte och ramlar på mina ben. Men annars så har dagen gått bra och ni kommer inte att kunna läsa om ett dödsfall i tidningen som inträffade under gårdagen på ett dagis;).

Imorn ska vi åka skridskor, yey. Ska försöka att inte fälla några ungar då, men desto mer tårar lär det blir.

Kommentarer
Postat av: erik

precis så man ska tänka ;)

mm, men tänk stackars Lucas kommer ju sakna en massa hjärnceller nu ju, kommer aldrig bli den samma igen:p Kul att du hittat en kompis direkt ;)

2009-03-02 @ 21:44:53
URL: http://sharethefun.blogg.se/
Postat av: erik

Sofia du får nog ta det lite lugnt för jag tror inte det där är riktigt lagligt alltså!



nej skämt åsido, jag är glad för din skull. Känns ju lite roligare att gå till dagis när man har en kompis, om jag nu syftar att det blir lättare för dig lr lucas så år det nog båda ;)

2009-03-02 @ 22:30:04
URL: http://sharethefun.blogg.se/
Postat av: erik

HAHAHA, jag tror faktist det inte är någon fara! Vill någon komma och sno den där jeansjackan får de jättegärna komma och ta den! :p

2009-03-03 @ 17:24:02
URL: http://sharethefun.blogg.se/
Postat av: Anonym

"råkade fälla"

HAhahaah

2009-03-04 @ 18:49:42
Postat av: Kicki

"råkade fälla"

HAhahaah

2009-03-04 @ 18:50:24
Postat av: fia

haha, jadå, så kan det gå ;)

Nejmen jag och Lucas är polare trots insidenten så de är lurre ;D haha

2009-03-04 @ 23:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0