stabbing the drama

Jag har kanske ändrat mej lite om att jag hade nästan samma musiksmak som förr, precis efter blandskivan satte jag på soilwork med stabbing the drama, hehe. Bara det säger allt, haha. Blev en ganska så dramatisk skilldnad där. Fast jag gillar ju allt så man kan väll säga att min smak har breddats :) najs.

Imorn är en ganska soft dag, har både idrott och musik, favoriterna :) eller nja, kanske inte musk längre, fast det beror ju mest på läraren... men ändå slappt:) kan ju alltid hoppas på att anna är sjuk idag också så vi slipper geon(ja, jag är en sådan där elev som inte vill lära mej något, bara gå ut gymnasiet med högsta betyg..., om det nu är möjligt ?)

Tänkte avsluta med att citera en gammal vän, evy.
"en del lektioner går man ut ifrån med samma kunskaper som när man kom in"

Kommentarer
Postat av: tilda

hahahah evy xD

2009-01-15 @ 19:00:48
Postat av: Lilli

Men Fia, det är bra! Soilwork äger, skönt att du insett det. :P

2009-01-16 @ 12:10:03
Postat av: fia

haha, självklart my friend ;D

2009-01-16 @ 12:15:29
URL: http://sschnyggve.blogg.se/
Postat av: Metalnallen

Kolla in deras senaste album från 2007, Sworn To A Great Divide, den går inte av för hackor den heller!

2009-01-20 @ 09:24:08
URL: http://metalnallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0