Särskrivning mina vänner särskrivning

På öppen begäran från min kloka vän Linnea så kommer här några exempel på särskrivning ur min svenskabok. Vi fann trötta som vi var dessa exempel väldigt roande, och även nu utan trötthet som inverkan så är dom sköna :D (vi är kända för våran lättroade humor)

-sjuk gymnastik kl. 13 idag
-djupfryst kyckling lever
-glad packad räkmacka
-kom och köp en skum tomte

Sedan fanns även exempel på hur tokiga missförstånd det kan uppstå... haha
-Vid bardisken satt en lång hårig flicka. "hur såg den stackarn ut?"
-Pappa fick en rak apparat i julklapp. "finns det även böjda apparater?"
-Här serveras inte snabb mat. "på den restaurangen får man inte ha bråttom"


Vissa mindre roliga än andra men ändå stört roliga när man sitter med Linnea bredvid sej :)


Kommentarer
Postat av: erik

jo, det är verkligen tur men min kompis lyckades med liknande. Han är hockeymålvakt¨, precis som jag, o på en match så glömde han sina benskydd! Eftersom det var bortamatch så var det ganska kört för honom.. :p

2009-01-11 @ 16:49:39
URL: http://sharethefun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0