halvt dött bowlande visade sig fungera utmärkt !

Imorse åkte för en gångs skull far min samtidigt som mej hemifrån. Så istället för att promenera från och till bussen så fick jag skjuts, stekigt värre. Som konsekvens till detta så fick jag sitta och vänta på idrotten i en halv timme, men det är smällar man får ta. Tanken var att jag inte skulle vara med på idrotten idag eftersom att jag för en gångs skull skulle vänta ut sjukdommen innan jag börjar träna igen... Men som ni kanske förstår så idrottsgalen som jag är och ojämna par som det var så var det bara att hänka, boxning, fast jag höll mest padsen för att inte ta ut mej. Fick i alla fall Ingeborg som partner :) Den människan är rolig!

Underbart soft dag idag eftersom att vi alltid slutar 13:40 på onsdagar om vi skippar rasten på matten:) Drog hem till farmor och farfar eftersom att jag smidigt nog glömt nycklarna hemma, en poäng till mej! Drack lite julmust och tog en promenad med hunden :) sen lånade jag farmors säng och slaggade tills far min kom och käkade :)

Sen träning, djurgården var ojämna par så jag sparrade 5 serier med dom, 168 i snitt så jag är nöjd. Med tanke på alla dessa 9or jag hade! I serie 4 hade jag en strike resten 9or, haha, så kan det gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0