klena

Är sjukt trött idag, ögonlocken faller igen men jag vet att om jag går och lägger mej nu så kommer jag att vakna vid nio-tiden i kväll och inte kunna somna om... Så det är bara att hålla ut. Ska nog försöka att gå upp i tid imorn så att man kanske kan lyckas vända tillbaka dygnet lite, hehe.

I natt tittade jag i alla fall på hockeyn, det är helt stört hur hur makt Canada har. Helt sjukt och sorgligt att man vill vinna till varje pris och tar till elaka metoder. Jag är själv en kass förlorare men man sitter fan inte och buar när en viss spelare får pucken bara för att ens egen spelare har tacklat denne på ett oschyst sätt... Och hur kan man anklaga Markström (målvakten) för filmning?! Han blev ju fan överåkt och fälld hela tiden! gå och dö. Men vad som är ännu sorgligare är att domarna inte vågar stå upp, snack om att dom föll för trycket och pressen från fansen, så jävla klena.

kanske spelade canada bättre hockey ... men det var fan inte ofta dom spelade hockey. mest så åkte dom på sveriges målvakt.


På morgonen så skulle farmor och farfar komma och käka och fira papa lite... vaknade när dom knackade på dörren vid 10 så det blev ingen najs sovmorgon  direkt ;). Behöver jag tilllägga att jag var väääldigt trevlig på morgonen? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0