9-9

Imorse när jag tittade på termometern innan jag klädde mej så stod det att det var 10 grader. Vad jag missade var att det var 10 minus grader, hehe, smidig som man är. Behöver jag säga att jag frös lite när jag gick hem?

Känner mej hyfsat frisk nu så jag drog med papa och simmade och badade bubbelpool i huddingehallen. Riktigt skönt måste jag säga efter all denna vila. Sen hem och käka, mysmat med familjen. Hade inga speciella planer inför kvällen förutom att titta på sprinten och let´s dance så vi drog och bowlade i stället. Jag spelade riktigt bra och jag och pappa utklassade mamma och linus, haha. Så nu står det 9-9 snart är vi förbi ;) Hade i alla fall ett snitt på 177, najsan brajsan säger jag om det !

När jag kom hem checkade jag direkt reprisen av sprinten, riktigt najs må jag säga! Emil Jönsson blev etta i finalen och anna olsson kom trea i damernas, dom är på g! Dock tror jag inte som alla andra att Mattias Fredriksson kommer att komma tillbaka, nej han har gjort sitt och inte presterat bra alls på någon av de senaste tävlingarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0