simma lungt

Nu är det helg, har den känslan.
Var iväg till sundbyberg och tränade för magnus, gick riktigt bra idag fast jag hade ändå inte någon klockren känsla, kan dock ha varit eftersom att jag är så jävla trött... Men jag fick i alla fall till det ganska bra tror jag.

Börjar verkligen att kunna se fram emot lovet nu och sedan praktiken, nu är liksom allt över, har sista dagen och provet imorn. Är inte det lite elakt att ha ett prov sista dagen? Kom hem stressad från träningen för att gå igenom instuderingsfrågorna när jag insåg att jag nästan kan allt, skön känsla. Så nu ska jag simma lugnt och hoppas att det går bra imorn:)

Kommentarer
Postat av: erik

om du menar den sista meningen så tycker jag okcså att jag verkligen fick till det! kanske borde sätta upp sådana lappar utanför lärarrummet:p

2009-02-20 @ 16:49:09
URL: http://sharethefun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0