Mysigt värre !

Åkte till skolan imorse och trodde att jag började 8:15... Men blåst som jag blev så var det idag som vi  inte skulle ha naturkunskap, vi börjar altså inte förens 10:30, gud vad jag känner mej lycklig !!! Vad är underbarare än att sitta i skolan i över en timme innan man har börjat ? Jag har dessutom ingen ork att plugga geo som jag kanske egentligen borde göra, men det är mkt man borde göra här i världen hehe.

Igår berättade Åsa att hon tyckte min blogg var tråkig :(
Detta innebär att:
1. Jag kan inte längre mobba henne eller hennes dotter här
2. Hon läser faktiskt min blogg, haha

Nejmen hon ville ha lite saftigt skvaller, det ska hon väll få när det händer något saftigt i mitt annars så stillsamma och tråkiga liv, haha, nu låter jag deprimerad.


Kommentarer
Postat av: Tessan

jag gillar iaf din blogg, även MrJ, han sitter o garvar åt dina skämt som inte alls är gamla:P Lustigt att han ej hört de tidigare:P hehe..

Men skvaller och mer hostorier vore inte fel:D

Fast min blogg slår ju alla:P Första kommentaren säger ju allt, från Cicci "Blondinbella släng dej i väggen" haha

ses imorrn <3

2009-02-09 @ 18:27:47
URL: http://norbergaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0