hehe

1. Ta fram din mobil,
2. Bläddra random i din inkorg,
3. Stanna när du räknat till tio och skriv smset som svar på frågan,
4. Gör likadant på varje fråga.


Vad skulle du säga om din pojkvän/flickvän var otrogen?

Haha. :P Hur fan får du i dej så mycket ? x)

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Vi börjar kalasa vid 2. :P så jag kommer typ vid 6 då. :) Men när ska du dra hemifrån imorgon? Jag ska ju kalasa som en galning imorgon också så jag kanske kan fixa mej hemma hos dej så slipper jag göra det hemma sen. :P

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Har Ariel fortfarande pris för snyggast vurpa ? :P

Vilket sms blev du mest berörd av?
Tjecka mina skor som min familj så vänligt plockat fram till mej att ha idan när jag klättrar. Ja, dom är silverfärgade.

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

Oj. Nu kommer ingeborg.

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Glöm inte glasögonen imorgon my friend! Ska sova nu, fan va kul imorgon <3

Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Asså hjälp vad tråkigt geo är !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0