back med sömnen

Ligger back med sömnen, har timmar att ta igen... Spelade supersix igår, gick la sisådär, varken bra eller dåligt. Jobbigt bara eftersom att man spelar 6 st per banpar så det tar en jävla tid. Drog igång runt 7 och var klart vid 11. När jag kom hem så ville jag sjävklart stupa i säng direkt men jag tvingade mej att läsa igenom det feta häftet inför svenska skrivningen. Behöver jag berätta att mina ögon gick i kors? haha. Nejmen, skrivningen imorse gick väll okej och det är skönt att den är över:)

Nu är håller jag på att packa alla grejer inför kungsberget imorn, ska bli rikigt najsan:) Ska försöka ta med mej kameran och fota när Ariel ligger i backen så att ni får se hur schteekiga vi är;)


Bilder från när the family var i alperna:)
             
            

Kommentarer
Postat av: Victoria

Själv glömde jag geografi anteckningarna... Jag har dock fått några förslag på ett par hjärnor som verkar väldigt intressanta. Väldigt bra minne har dem... Typ, not. Vi får helt enkelt bara ta och skärpa oss :)

2009-02-05 @ 22:02:53
URL: http://vickywoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0