sharing the sickness

Dagen har varit fullsmockad med släktingar. Först hem till mormor och lite julfika eftersom att vi åker på lördag sen hem till Johanna & Adam på lite inflyttnings/glögg kalas, riktigt fint har dem det:) För i övrigt så består nästan alla våra samtal här hemma om resan, inte underligt i och för sig. Mamma har i stort sätt packat färdigt, jag har inte ens börjat titta på vad som ska tvättas eller has med, jag har läget under kontroll inbillar jag mig.

På tal om sharing the sickness så har jag på sistonde kommit på mig själv flertalet gånger med att vara musikaliskt störd. Skyller på mina år i musikklass, hehe. Varje frukost käkar jag ett kokat ägg(inte bara såklart, så klena är vi (jag och rösterna i mitt huvud) inte) och härom veckan så var det verkligen perfekt kokat, det ultimata ägget med andra ord. Genast börjar jag nynna på I gotta feeling, fast mer I got the feeling, samtidigt som jag inser hur vrickad jag är. Någon dag senare brakade hela våran kökslampa ner, inklusive glaskupan ovanpå, det lät sinnesjuk mkt och jag blev livrädd. Fick då truddilutten "allting kan gå i tu men våran kökslampa kan gå i tusen bitar" på hjärnan.

Livet är för härligt!


Kommentarer
Postat av: Helena

Hahahah!!!!! Jag skrattar högt för mig själv!! :D DU ÄR FÖR UNDERBAR SOFIA! :D <33

2009-12-14 @ 00:31:41
URL: http://eskaton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0