Mongostekarna

Har precis mailat iväg ett litet brev till min kanske blivande praktikplats, nu är det bara att hoppas! Nu är äntligen historian avklarad och jag borde faktiskt få et starkt g, minst! Eftersom att Helena gillar att visa fina bilder på mej och linnea i sin blogg kommer här en sexig bild på henne själv, du gillar det helena, det vet jag! ;)



Anna visade sig även på styvalinan när hon var romeo bakom busken. Lovade dock att inte lägga upp någon närbild men denna på avstånd är klockren!


Kommentarer
Postat av: Marianne

Kan det bli hetare?

2009-12-03 @ 19:55:32
Postat av: fia

Haha, absolut inte! :D

2009-12-03 @ 21:00:11
Postat av: Anna

hahah ojojoj vad duktig jag( romeo) är på att gömma mig ;D<3

2009-12-04 @ 16:37:29
URL: http://tufftant.blogg.se/
Postat av: Anna

hahah ojojoj vad duktig jag( romeo) är på att gömma mig ;D<3

2009-12-04 @ 16:37:36
URL: http://tufftant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0